niedziela, 20 grudnia 2015

Co chcę osiągnąć ?


Chyba każdy chciał by zarabiać pieniądze siedząc spokojnie przed komputerem, (tak myślę bo sam bym chciał) jednak nie każdy wie jak to zrobić, jedni myślą że to jest ściema inni że można ale są to jakieś grosze, otóż ja myślę że można na tym zarobić naprawdę ładne sumy pieniędzy, ale do tego potrzebna jest systematyczna praca, przynajmniej na początku żeby wszystko dobrze skonfigurować.

Pamiętając o tym że internet żyje własnym życiem, i co zostanie do niego wpuszczone jest już praktycznie nie do usunięcia, można się domyślić że raz dobrze wypuszczona maszynka nie stanie, a powinna tylko nabierać prędkości.

Tak więc teraz, co ja w ogóle chcę osiągnąć tym blogiem:

#1. Zawsze chciałem coś pisać i oddawać do ludzi(w końcu się zebrałem, to najważniejszy punkt).

#2. Chcę stworzyć społeczność ludzi, którzy stworzą wewnętrzną sieć (właśnie po to powstał ten blog żeby stworzyć taki system dzięki któremu wewnętrznie będziemy zarabiać <=WIZJA)

#3. Wykorzystać czas który i tak spędzam przed komputerem w sposób bardziej kreatywny niż do tej pory ;)

#4. Zależy mi też na prowadzeniu dyskusji, nie koniecznie monotematycznych ;)

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz