czwartek, 31 grudnia 2015

Koniec roku 2015 jaki będzie nowy....?

Witajcie,

dzisiejszy post nie będzie o żadnym programie, o żadnej stronie do zarabiania.

Te słowa przybliżą wam moją osobą

Odkąd pamiętam zawsze chciałem pisać bloga, jednak nigdy nie wiedziałem na jaki temat,
w morzu istniejących blogów nie widziałem szans przebicia się i moje chęci spadały, co było karygodnym błędem, dosyć długo też kątem oka spoglądałem na te wszystkie programy zarobkowe, jednak nigdy nie miałem w sobie tyle zaparcia by się przyłączyć.

I tak krążyły mi te myśli w głowie, aż pomyślałem że obydwie skonfiguruje ze sobą, i tak powstał ten blog.

Zacząłem go pisać 20.12.2015r  od tej pory zanotowałem 292 wyświetlenia i niestety zero komentarzy zdaje sobie sprawę że o komentarz nie łatwo jednak zawzięcie czekam ;)

Podobno blogi na początku pisze się dla swoich oczu, i tak też jest w tym przypadku jednak nowe nadzieje niesie nowy rok, nowe posty, nowe wyświetlenia i mam nadzieje pierwsze komentarze.

Pozdrawiam cieplutko i zaczynam przygotowania do wejścia w nowy rok!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz